INFORMASJON TIL BRUKERE AV IDRETTSPARKEN

Postet av Ullensaker Issportklubb den 14. Sep 2020


Dette er melding fra totalentreprenøren:

 

Det skal etableres ny permanent vei mellom svømmehallen og friidrettsbanen.

Eksisterende grusvei vil derfor være stengt for biler fra mandag 21.9 kl. 07:00 til sent fredag 2.10.

 

Vi skal sørge for at passasje for fotgjengere/syklister vil opprettholdes, og biler vil fremdeles kunne kjøre på nordsiden av friidrettsbanen, se vedlagte oversiktstegning. Denne tegningen henges opp i hver ende av sperringene

 

 

Med vennlig hilsen

 

Adis Keco

Prosjektleder  Utbygging


0 Kommentar

Ullensaker Flyers U18 søker keeper!

Postet av Ullensaker Issportklubb den 21. Aug 2020


U18 sesongen 2019/2020

 

Vårt U18 lag står for tiden uten keepere, etter at de som var her i fjor satser på dømming og utdanning. Vi søker derfor etter en keeper som vil spille for oss kommende sesong. Om du er født i 2003-2005 er du i målgruppen, men vi vil også søke, og forhåpentligvis få disp på deg om du er eldre (2000 - 2002).

Vi er behjelpelige med ting som utstyr etc, og kan garantere at du vil bli tatt meget godt i mot, i ett miljø hvor treningsiveren er stor. 

U18 trenes i år av Eeli Parviainen.   

Om det skulle være interessant, eller om du har spørsmål, ta kontakt med Thomas Pettersson på telefon 94005989. 


0 Kommentar

Retningslinjer for bruk av ishallen under Covid-19

Postet av Ullensaker Issportklubb den 19. Aug 2020


Sportslig Utvalg (SU) har laget retningslinjer som det forventes at alle som bruker hallen følger. Retningslinjene vil bli hengt opp i hallen.


Treninger og kamper for medlemmer under 19 år kan gjennomføres som tidligere, dog med max 20 deltagere inkl. trener. Dette gjelder både Kunstløp og Ishockey.

Retningslinjene er som følger:

  • Ved ankomst hallen - hendene skal ALLTID vaskes. Dette gjelder ALLE uavhengig av om man er spiller/utøver eller ikke. Dette gjøres på toalettene ved siden av informasjonsskranken ved inngangen
  • Foreldre/foresatte/annen familie har ingen tilgang til området i 1 etasje, dvs garderober, ganger, lagre eller isbanekontor. Foreldre må oppholde seg i fellesområdene eller tribunen, og må huske 1 meters regelen. Dette innebærer at koking av kaffe utgår inntil videre. Forelder oppfordres for øvrig til IKKE å delta på treninger
  • Ved ankomst skal utstyr hentes, deretter skal spiller/utøver rett i tildelt garderobe. Man skal ikke oppholde seg på lager eller i gang. Husk å ta av sko når man ankommer garderoben
  • 1 meters regel vil gjelde i garderoben. Benkene i garderoben er merket i «båser», slik at man har en plass man skal holde seg på
  • Etter trening skal man rett i garderoben. Dusjing kan gjennomføres, men husk 1 meters regel. Garderoben skal være tom for spillere og klargjort 30 minutter etter trening
  • Lagleder har ansvar for at alle benker, håndtak og andre berøringsområder sprites og vaskes etter lagets trening, slik at garderoben er klar til neste lag som skal inn
  • Garderoben vil åpne 30 minutter før egen trening. Før dette skal ikke spillere/utøvere oppholde seg i hallen. Ved oppvarming/fysisk trening før eller etter trening skal dette skje utendørs og uten at man er inne i ishallen
  • Ved kamp skal sekretariat desinfiseres både før og etter kamp. Lagleder er ansvarlig
  • På grunn av smittefare/antall spillere på hver gruppe, vil ikke hospitering på Ishockey starte opp med en gang. Alle spillere skal derfor kun trene med sitt eget lag til annen informasjon foreligger
  • Hvis man viser tegn til at man er syk skal man ikke stille på trening. Gjelder både voksne og barn

Det oppfordres til å begrense kontakt med gelenderet, håndtak etc mens man er i hallen. Jo mindre fysisk kontakt, jo mindre smittefare.


0 Kommentar

Årsmøte del 1 (nettmøte)

Postet av Ullensaker Issportklubb den 6. Aug 2020


Vi minner om årsmøte del 1 den 12 august kl 18. 

Vi anbefaler å logge seg på kl 17.30 for registrering ift stemmeberettigede slik at vi er klar til å starte kl 18.00.

For å delta klikk på denne linken: Bli med i Microsoft Teams-møte

Eller du kan ringe inn:

+47 21 40 20 43   Norway, Oslo (nummer med avgift) 

Konferanse-ID: 690 514 283#

Du kan delta ved bruk av pc eller via mobil.


Mvh

Styret



0 Kommentar

Årsmøte i Ullensaker Issportklubb!

Postet av Ullensaker Issportklubb den 29. Jun 2020


Årsmøte vil i år bli delt i to. Dette er grunnet at forbundet har satt frist ut året for gjennomføring av årsmøte, mens frist for å søke momskompensasjon er 15.august. Før vi kan søke kompensasjon må vi kunne vise til et årsmøtegodkjent regnskap 2019. Ettersom kompensasjonen er av en viss størrelse er det viktig for oss å rekke fristen. 

 

Vi finner det lite heldig å avholde hele møte tidlig i august hvor potensielt flere fortsatt er på ferie, derfor velger vi å dele det i to.

 

Årsmøte del 1 (godkjenning av regnskap) - onsdag 12.august kl 18.00.

Møte vil foregå på Teams (på nettet).  Vi anbefaler å logge på kl 17.30 for registrering ofte stemmeberettigede slik at vi er klar til å starte kl 18.00.

Bli med i møtet på datamaskinen eller mobilapp

Bli med i Microsoft Teams-møte

Eller du kan ringe inn:

+47 21 40 20 43   Norway, Oslo (nummer med avgift) 

Konferanse-ID: 690 514 283#

 

Dokumenter finner du her: https://www.ullis.no/storage/files?uid=1100943100&pfi=49742

 

Agenda

 

1. Godkjenne de stemmeberettigede

2. Godkjenning av innkalling, sakliste og forretningsorden

3. Valg av ordstyrer

4. Valg av referent

5. Valg av tellekorps, 2 stk

6. Valg av 2 medlemmer til å signere protokoll

7. Godkjenning av regnskap 2019

8. Godkjenning av balanse 2019

9. Godkjenning av revisors beretning 2019

 

Årsmøte del 2 - onsdag 16.september kl 18.00

Møte vil avholdes i sosialt rom i hallen. 

Her er agenda til årsmøte del 2. Hvis du har forslag til andre saker på årsmøte, må de være meg i hende innen utgangen av onsdag 2.september. Sendes meg på leder@ullis.no.

 

Årsmøte starter kl 18.00, men vi oppfordrer at man kommer fom kl 17.30 for at vi skal god tid på avklare stemmeberettigede.

 

Agenda: 

 

1. Godkjenne de stemmeberettigede

2. Godkjenning av saksliste, innkalling og forretningsorden

3. Valg av ordstyrer

4. Valg av referent

5. Valg av tellekorps - 2 stk

6. Valg av to medlemmer til å signere protokoll

7. Årsberetning

  - Ullensaker Issportklubb

  - Ullensaker Flyers

  - Ullensaker Wings

  - Ullensaker Stones

8. Budsjett 2020 

9. Medlemsavgift 2021

10. Fullmakt styret - Aktivitetsavgifter

11. Honorarer sentrale verv 

12. Infosak - Gjennomgang av oppdatert virksomhetsplan for klubben

13. Infosak - Familiære nære relasjoner i en lagledelse

14. Infosak - Brain Sutton - kort oppsummering av permittering og hans oppsigelse

15. Valg

  - Leder - 2 år

  - 4 styremedlemmer - 2 år

  - Valg av kontrollutvalg, 2 medlemmer og 1 vara - 1 år 

  - Fullmakt representanter til ting og møter

  - Valgkomite, 3 medlemmer - 1 år

 

Det vil ikke bli kopiert opp dokumenter til møte slik at alle må selv ta ansvar for å printe ut eller å ha muligheten til å hente opp dokumentene i møte. Av årsberetningene er det kun Årsberetning Ullensaker Issportklubb som vil bli lest opp. De andre Årsberetningene vil vi således kun stemme over, og det er deltagernes ansvar å lese disse før årsmøte. Ikke alle årsberetningene ligger ute i filarkivet pt da jeg fortsatt mangler noe info. Dokumenter til Årsmøte del 2 finner du her: Filarkiv

 

Etter en oppfordring fra en av klubbens medlemmer har jeg sjekket lovverket til NIF og ser at det ikke er tillatt å operere med fullmaktsskjemaer til årsmøter. Derfor må vi dessverre trekke tilbake den muligheten, og alle stemmeberettigede ønskes velkommen til å delta. Jeg beklager at dette ikke ble sjekket opp før vi besluttet å ta i bruk fullmaktsskjema.

 

Møte vil fortsatt bli avholdt i Sosialt Rom i Is- og Flerbrukshallen. Vi vil sikre at det vil være 1 meter mellom hvert deltager.


Mvh

Roy Albin Bylund

Styreleder


0 Kommentar

Levert avIdrettenOnline